Eastpak'a kaydolduğunuz için teşekkür ederiz.

Konumunuzu seçin

Şu anda TÜRKİYE'ye gönderim yapan çevrimiçi mağazadasınız.

Garanti

PROSEDÜR NASIL İŞLİYOR?

Eğer www.eastpak.com.tr sitesinden alışveriş yaptıysanız ve ürününüz kusurlu ise “Siparişlerim” sayfasına girin ve ürününüzü iade etmek için belirtilen talimatları izleyin; aksi takdirde, lütfen ürününüzü satın aldığınız yetkili EASTPAK® satış mağazasına iade edin.

Bize gönderdiğiniz kusurlu ürünün boş ve temiz olduğundan emin olun, tarafımıza ulaşan kirli çantaları masraflar müşteriye ait olmak üzere müşteriye geri gönderiyoruz. Ürününüz tarafımıza ulaştıktan itibaren size geri gönderilmesinin 21 iş gününü bulabileceğini unutmayın.

Eastpak® Sınırlı Global Garanti

Eastpak® olarak ürünlerimizin tamamını, standartlara uygun olduklarını teyit etmek için teste tabi tutuyoruz. Bu nedenle, bir Eastpak® ürününde herhangi bir sorun ile karşılaşılması ve sorunun malzeme veya işçilik ile ilgili bir üretim hatasından kaynaklanması durumunda, kendi takdirimize bağlı olarak, burada belirtilen garanti koşulları uyarınca ürünü ya tamir ediyor ya da yenisi ile değiştiriyoruz. İşbu garanti yalnızca ürünü satın alan veya ürün kendisine hediye edilen kişi için geçerlidir.

Bu garanti yalnızca üretim hatalarını kapsamakta olup hatalı kullanım (uygunsuz maddelerin taşınması gibi), ihmal, kaza, aşınma, aşırı sıcaklığa, çözücü maddelere, asitlere, suya maruz kalma, kullanım sonucu doğal aşınma ve bozulma veya seyahatten kaynaklı hasarları (örneğin, hava yolu ile) hiçbir şekilde kapsamaz. Ürününüz üzerinde gerçekleştirilen garanti kapsamında olmayan bakım ve tamirat işlemleri herhangi bir şirket tarafından yapılabilir, ancak garanti kapsamındaki her türlü tamirat için yalnızca Eastpak® Garanti Merkezine ("Garanti Merkezi") başvurmanız gerekmektedir. Uygunsuz ya da hatalı bir şekilde gerçekleştirilen bakım veya tamirat işlemleri bu garantiyi geçersiz kılar. Her ürün için geçerli olan garanti kapsamı (2 yıl ya da 30 yıl) ürünün bilgi etiketinde ve içindeki bakım etiketinde daima belirtilir.

Lütfen ürününüzü doğrudan Eastpak®'a göndermeyin, bu yalnızca ilave masrafa neden olur. Doğrudan gönderilerde, ürünün herhangi bir Garanti Merkezine ulaştırılması ile ilgili, paketleme, sevkiyat masrafları ve geçerli vergiler dahil olmak ancak bunlarla sınırlı kalmamak üzere, tüm masraflardan sorumlu olursunuz. Bunun yerine, ürünü iade etmek için ürünü satın aldığınız yetkili satış mağazalarını veya çevrimiçi e-ticaret platformlarımızı kullanın

Garanti Merkezindeki her türlü hizmet için şikayete konu olan ürün ile birlikte, orijinal satış faturanızın bir kopyasını göndermeniz gerekir. Garanti Merkezi sorunun Eastpak® garantisi kapsamında olup olmadığına karar verecektir. Sunduğumuz garanti kapsamında olan her türlü tamirat veya değiştirme işlemine ait masraflar, tamir edilen veya yeni ürünün size gönderilmesi için gerekli tüm masraflar dahil olmak üzere, bize aittir. Eğer ürünün yenisi ile değiştirilmesi gerekiyor ancak ürün artık stoklarda bulunmuyorsa, orijinal ürününüzü ona benzer başka bir Eastpak® ürünü ile değiştirir veya tercihinize göre para iadesi gerçekleştiririz.

Kaza sonucu ve dolaylı olarak meydana gelen zararlar ile bir Garanti Merkezindan farklı şahıslarca gerçekleştirilen müdahalelere bağlı işçilik masrafları veya hasarlar bu garanti kapsamında değildir. Buna bağlı olarak, yürürlükteki ilgili yasaların izin verdiği ölçüde, her türlü zımni yükümlülük hariç tutulur. Bu garanti ürün değeri ile sınırlıdır. Üretim tanımlamaları bildirim yapılmaksızın değişikliğe tabi olabilir.

Kilit sistemli valizlerimiz ile ilgili olarak: kilit mekanizması yalnızca kaza eseri açılmaları önlemek amacını taşımakta olup ürünün veya içindekilerinin çalınmasını, ürünün kırılmasını veya hava yolu şirketi, havalimanı personeli ya da hükümet makamlarınca valizin içinin açılmasını önlemez. Sizden başkası tarafından elleçlenmesi halinde, hemen ardından ürününüzü kontrol edin. Eğer seyahat sırasında zarar görmüş ise seyahat şirketine (ürününüzde oluşabilecek hasarlara karşı sigortalıdır) varış yerinde, mümkünse, gümrük çıkış işlemlerini yapmadan önce şikayette bulunun.

Bu garanti size belirli yasal hakları verir; bunların dışındaki tüm ek haklar zımni teminatların hariç tutulması veya uygulanması, kaza sonucu ve dolaylı olarak meydana gelen zararlar, tamirat ve değiştirme hususları bağlamında ülkeden ülkeye veya bölgeden bölgeye değişir. Bunun neticesinde, bu garanti içerisinde belirtilen sınırlandırmalar veya istisnalar sizin için geçerli olmayabilir.

2 Yıllık Sınırlı Global Garanti

Bu garanti, ürünün bilgi etiketinde ve içindeki bakım etiketinde belirtildiği gibi, yalnızca kusurlu fermuar, zarar görmüş tokalar, astarın soyulması ve kumaşın renginin atması gibi üretim hatalarını kapsar. Bu garanti hatalı kullanım (uygunsuz maddelerin taşınması gibi), ihmal, kaza, aşınma, aşırı sıcaklığa, çözücü maddelere, asitlere, suya maruz kalma, kullanım sonucu doğal aşınma ve bozulma veya seyahatten kaynaklı hasarları (örneğin, hava yolu ile) hiçbir şekilde kapsamaz. Ürününüz üzerinde gerçekleştirilen garanti kapsamında olmayan bakım ve tamirat işlemleri herhangi bir şirket tarafından yapılabilir, ancak garanti kapsamındaki her türlü tamirat için yalnızca Eastpak® Garanti Merkezine ("Garanti Merkezi") başvurmanız gerekmektedir. Uygunsuz ya da hatalı bir şekilde gerçekleştirilen bakım veya tamirat işlemleri bu garantiyi geçersiz kılar.

Lütfen ürününüzü doğrudan Eastpak®'a göndermeyin, bu yalnızca ilave masrafa neden olur. Doğrudan gönderilerde, herhangi bir Garanti Merkezine ürünün ulaştırılması ile ilgili, paketleme, sevkiyat masrafları ve geçerli vergiler dahil olmak ancak bunlarla sınırlı kalmamak üzere, tüm masraflardan sorumlu olursunuz. Bunun yerine, ürünü iade etmek için ürünü satın aldığınız yetkili satış mağazalarını veya çevrimiçi e-ticaret platformlarımızı kullanın.

Garanti Merkezindeki her türlü hizmet için şikayete konu olan ürün ile birlikte, orijinal satış faturanızın bir kopyasını ve tüm bilgileri doldurulmuş olarak tamirat formunu (bu sayfada yer alır) göndermeniz gerekir. Garanti Merkezi sorunun Eastpak® garantisi kapsamında olup olmadığına karar verecektir. Sunduğumuz garanti kapsamında olan her türlü tamirat veya değiştirme işlemine ait masraflar, tamir edilen veya yeni ürünün size gönderilmesi için gerekli tüm masraflar dahil olmak üzere, bize aittir. Eğer ürünün yenisi ile değiştirilmesi gerekiyor ancak ürün artık stoklarda bulunmuyorsa, orijinal ürününüzü ona benzer başka bir Eastpak® ürünü ile değiştiririz.

Kaza sonucu ve dolaylı olarak meydana gelen zararlar ile bir Garanti Merkezindan farklı şahıslarca gerçekleştirilen müdahalelere bağlı işçilik masrafları veya hasarlar bu garanti kapsamında değildir. Buna bağlı olarak, yürürlükteki ilgili yasaların izin verdiği ölçüde, her türlü zımni yükümlülük hariç tutulur. Bu garanti ürün değeri ile sınırlıdır. Üretim tanımlamaları bildirim yapılmaksızın değişikliğe tabi olabilir. Bazı ülkelerde kaza sonucu veya dolaylı olarak meydana gelen zararların hariç tutulmasına veya sınırlandırılmasına izin verilmez, dolayısıyla yukarıda belirtilen sınırlandırma veya hariç tutma sizin için geçerli olmayabilir.

Kilit sistemli valizlerimiz ile ilgili olarak: kilit mekanizması yalnızca kaza eseri açılmaları önlemek amacını taşımakta olup ürünün veya içindekilerinin çalınmasını, ürünün kırılmasını veya hava yolu şirketi, havalimanı personeli ya da hükümet makamlarınca valizin içinin açılmasını önlemez. Sizden başkası tarafından elleçlenmesi halinde, hemen ardından ürününüzü kontrol edin. Eğer seyahat sırasında zarar görmüş ise seyahat şirketine (ürününüzde oluşabilecek hasarlara karşı sigortalıdır) varış yerinde, mümkünse, gümrük çıkış işlemlerini yapmadan önce şikayette bulunun.

Bu garanti size belirli yasal hakları verir; bunların dışındaki tüm ek haklar zımni teminatların hariç tutulması veya uygulanması, kaza sonucu ve dolaylı olarak meydana gelen zararlar, tamirat ve değiştirme hususları bağlamında ülkeden ülkeye veya bölgeden bölgeye değişir. Bunun neticesinde, bu garanti içerisinde belirtilen sınırlandırmalar veya istisnalar sizin için geçerli olmayabilir.

30 Yıllık Sınırlı Global Garanti

Bu garanti (üç (3) yıldan otuz (30) yıla kadar kapsayıcı), ürünün bilgi etiketinde ve içindeki bakım etiketinde belirtildiği gibi, yalnızca açılan dikişler veya aşırı kısa kesilmiş kumaş gibi üretim hatalarını kapsar. Bu garanti hatalı kullanım (uygunsuz maddelerin taşınması gibi), ihmal, kaza, aşınma, aşırı sıcaklığa, çözücü maddelere, asitlere, suya maruz kalma, doğal kullanım sonucu aşınma ve bozulma veya seyahatten kaynaklı hasarları (örneğin, hava yolu ile) hiçbir şekilde kapsamaz. Ürününüz üzerinde gerçekleştirilen garanti kapsamında olmayan bakım ve tamirat işlemleri herhangi bir şirket tarafından yapılabilir, ancak garanti kapsamındaki her türlü tamirat için yalnızca Eastpak® Garanti Merkezine ("Garanti Merkezi") başvurmanız gerekmektedir. Uygunsuz ya da hatalı bir şekilde gerçekleştirilen bakım veya tamirat işlemleri bu garantiyi geçersiz kılar.

Lütfen ürününüzü doğrudan Eastpak®'a göndermeyin, bu yalnızca ilave masrafa neden olur. Doğrudan gönderilerde, herhangi bir Garanti Merkezine ürünün ulaştırılması ile ilgili, paketleme, sevkiyat masrafları ve geçerli vergiler dahil olmak ancak bunlarla sınırlı kalmamak üzere, tüm masraflardan sorumlu olursunuz. Bunun yerine, ürünü iade etmek için ürünü satın aldığınız yetkili satış mağazalarını veya çevrimiçi e-ticaret platformlarımızı kullanın.

Garanti Merkezindeki her türlü hizmet için şikayete konu olan ürün ile birlikte, orijinal satış faturanızın bir kopyasını ve tüm bilgileri doldurulmuş olarak tamirat formunu (bu sayfada yer alır) göndermeniz gerekir. Garanti Merkezi sorunun Eastpak® garantisi kapsamında olup olmadığına karar verecektir. Sunduğumuz garanti kapsamında olan her türlü tamirat veya değiştirme işlemine ait masraflar, tamir edilen veya yeni ürünün size gönderilmesi için gerekli tüm masraflar dahil olmak üzere, bize aittir. Eğer ürünün yenisi ile değiştirilmesi gerekiyor ancak ürün artık stoklarda bulunmuyorsa, orijinal ürününüzü ona benzer başka bir Eastpak® ürünü ile değiştiririz.

Kaza sonucu ve dolaylı olarak meydana gelen zararlar ile bir Garanti Merkezindan farklı şahıslarca gerçekleştirilen müdahalelere bağlı işçilik masrafları veya hasarlar bu garanti kapsamında değildir. Buna bağlı olarak, yürürlükteki ilgili yasaların izin verdiği ölçüde, her türlü zımni yükümlülük hariç tutulur. Bu garanti ürün değeri ile sınırlıdır. Üretim tanımlamaları bildirim yapılmaksızın değişikliğe tabi olabilir. Bazı ülkelerde kaza sonucu veya dolaylı olarak meydana gelen zararların hariç tutulmasına veya sınırlandırılmasına izin verilmez, dolayısıyla yukarıda belirtilen sınırlandırma veya hariç tutma sizin için geçerli olmayabilir.

Kilit sistemli valizlerimiz ile ilgili olarak: kilit mekanizması yalnızca kaza eseri açılmaları önlemek amacını taşımakta olup ürünün veya içindekilerinin çalınmasını, ürünün kırılmasını veya hava yolu şirketi, havalimanı personeli ya da hükümet makamlarınca valizin içinin açılmasını önlemez. Sizden başkasının elinden geçmesi halinde, hemen ardından ürününüzü kontrol edin. Eğer seyahat sırasında zarar görmüş ise seyahat şirketine (ürününüzde oluşabilecek hasarlara karşı sigortalıdır) varış yerinde, mümkünse, gümrük çıkış işlemlerini yapmadan önce şikayette bulunun.

Bu garanti size belirli yasal hakları verir; bunların dışındaki tüm ek haklar zımni teminatların hariç tutulması veya uygulanması, kaza sonucu ve dolaylı olarak meydana gelen zararlar, tamirat ve değiştirme hususları bağlamında ülkeden ülkeye veya bölgeden bölgeye değişir. Bunun neticesinde, bu garanti içerisinde belirtilen sınırlandırmalar veya istisnalar sizin için geçerli olmayabilir.

ÇANTAMIN GARANTİ KAPSAMINDA OLUP OLMADIĞINI NASIL ÖĞRENEBİLİRİM?

EASTPAK® ürününüz için geçerli olan garantinin hangisi olduğu hakkında emin değilseniz, lütfen çantanızın içinde bulunan bakım etiketine bakınız, bu etiket üzerinde ilgili garanti süresi yazar.

Hangi hasarların garanti kapsamına dahil olup olmadığını öğrenmek için buradan ilgili dökümanı indirebilirsiniz.