Sipariş onay e-postası almadım, ne yapmalıyım?
Henüz bir sipariş onay e-postası almadıysanız, öncelikle “Gelen Kutusu” dışında “Spam” veya “Gereksiz” klasörlerini kontrol etmenizi öneririz.
Siparişinizi üye girişi yaparak oluşturduysanız Hesabım > Siparişlerim sayfası üzerinden siparişinizi görüntüleyebilrisiniz.
Eğer siparişinizi misafir üyelik ile oluşturduysanız ve sipariş numaranızı hatırlıyorsanız, e-posta adresiniz ve sipariş numaranız ile siparişinizi Sipariş Takibi sayfasından sorgulayabilirsiniz.
Siparişinizi hala bulamıyorsanız, durumu inceleyebilmemiz için lütfen “Bizimle İletişime Geçin” sayfası üzerinden Müşteri Hizmetleri ekibimizle iletişime geçin.
750 TL ve üzeri ücretsiz kargo
















