Konumunuzu seçin
Şu anda TÜRKİYE'ye gönderim yapan çevrimiçi mağazadasınız.

Sipariş onay e-postası almadım, ne yapmalıyım?

Henüz bir sipariş onay e-postası almadıysanız, öncelikle “Gelen Kutusu” dışında “Spam” veya “Gereksiz” klasörlerini kontrol etmenizi öneririz.

Siparişinizi üye girişi yaparak oluşturduysanız Hesabım > Siparişlerim sayfası üzerinden siparişinizi görüntüleyebilrisiniz.

Eğer siparişinizi misafir üyelik ile oluşturduysanız ve sipariş numaranızı hatırlıyorsanız, e-posta adresiniz ve sipariş numaranız ile siparişinizi Sipariş Takibi sayfasından sorgulayabilirsiniz.

Siparişinizi hala bulamıyorsanız, durumu inceleyebilmemiz için lütfen “Bizimle İletişime Geçin” sayfası üzerinden Müşteri Hizmetleri ekibimizle iletişime geçin.

Yukarı çık